СОО Olkom Group Ніна Лещенко: У репутації немає кризи

За останні кілька років 2020 рік безумовно став показовим для Olkom Group. Оновлення команди топ-менеджменту Групи, зміни в організаційній структурі, запуск трьох нових проектів — інноваційних продуктів, яким немає аналогів серед національних виробників, відкриття онлайн-магазину з продажу олії в спреї і співпраця з маркетплейсами — і все це в нових реаліях в період пандемії і економічної кризи.
«Криза — це такий собі краш-тест для будь-якого бізнесу. До нього складно підготуватися завчасно. В умовах невідомості, коли правила мінялися миттєво, важливо було швидко і чітко приймати рішення, застосовувати нову комунікаційну тактику, нові стратегії і повністю переосмислити виробничі та бізнес процеси».
Відповідальність перед співробітниками і клієнтами
У перші ж дні карантину в Компанії було створено групу з управління кризами, щоб вчасно реагувати і адаптувати виробничі процеси під всі зміни, що відбуваються. Для команди стало завданням номер один дотримання всіх світових стандартів з безпеки продуктів харчування, охорони здоров’я та забезпечення безперебійної роботи виробництва. Під час всього періоду карантину Компанія продовжила працювати в штатному режимі і виконувати свої зобов’язання перед співробітниками, партнерами і клієнтами.
«Ми подбали про те, щоб кожен член нашої великої родини почував себе захищено. Були введені додаткові захисні заходи і створені всі умови для того, щоб співробітники продовжили працювати в безпечних умовах. При цьому ми максимально зберегли заробітну плату і виплачуємо її незалежно від того, як вони працюють — віддалено або безпосередньо на виробництві».
Крім того, основна позиція Компанії полягає в тому, щоб нести повну відповідальність за свій продукт. На всій території виробничо-логістичного комплексу, як і до появи коронавірусу, дотримуються всі санітарні вимоги і норми. Процеси управління якістю та безпекою харчових продуктів Компанії відповідають найвищим світовим стандартам: ISO і HACCP. А виробництво здійснюється на обладнанні, де виключений контакт людини з продуктом аж до самого останнього етапу виробництва — упаковки фасованої продукції. Тому клієнти і партнери Olkom Group можуть завжди розраховувати на продукти найвищої якості.
Відповідальність перед суспільством
Olkom Group, як соціально відповідальна компанія, відчуває свою відповідальність не тільки перед співробітниками, партнерами і клієнтами, а й перед суспільством в цілому, і вважає своїм обов’язком підтримувати працівників сфер, які щодня перебувають в зоні підвищеного ризику, допомагаючи іншим людям.
«Ми всі розуміємо, що зараз настав дуже відповідальний момент, коли потрібно проявляти власну соціальну відповідальність. Без зайвих роздумів, в перші ж дні карантину, ми надали безкоштовну допомогу для лікарів і пацієнтів лікарень Києва в вигляді соняшникової олії, яка входить в список продуктів першої необхідності. Трохи пізніше забезпечили захисними респіраторами працівників комунальних служб Голосіївського району».
Вектор розвитку
Не дивлячись на глобальні зміни в бізнесі і соціумі, викликані пандемією коронавірусу, Olkom Group продовжує чітко слідувати своїй стратегії розвитку, інвестувати в виробництво та інновації і пропонувати унікальні продукти для своїх клієнтів.
2020 рік почався запуском нових проектів. У січні на український ринок вийшли новинки бренду Olkom рослинно-вершкові паста «Вершкове» і суміш «Селянське». У лютому Компанія випустила лінійку ароматизованих соняшникових олій Healthy Style в зручному аерозольному балончику, які не мають аналогів серед національних виробників.
«Безперечно, карантин вплинув на наші амбітні плани. Деякі процеси були уповільнені, але жоден з них не був зупинений. Зараз компанія продовжує трансформуватися, працювати над підвищенням ефективності бізнесу і, звичайно ж, створювати нові функціональні продукти харчування, які користуються популярністю у людей, що піклуються про своє здоров’я».
У травні асортиментний ряд бренду Olkom поповнився новими функціональними low-trans продуктами — бутербродними маргаринами Breakfast Style. Це «розумні» продукти харчування, створені на основі натуральних рослинних олій та жирів з високим вмістом вітаміну Е та цінних жирних кислот Омега-6, Омега-9.
«Сьогоднішня криза ясно дала зрозуміти, хто є хто насправді. Ми чітко розуміємо, що поведінка компанії, її кожне прийняте рішення може так чи інакше позначитися на репутації бізнесу. Підтримка своїх співробітників, участь у благодійних проектах, дотримання всіх глобальних стандартів з безпеки — це ті основні принципи Компанії, на основі яких ми будуємо довіру до бренду Olkom, — підсумувала Ніна Лещенко».
- Я б хотіл(а)
- Залишити позитивный відгук
- Поскаржитись
- Поставити запитання
- Внести пропозицію