Ольга Твердохліб, директор по маркетингу Olkom Group, підвела підсумки 2020 року

Як пандемія коронавирусу вплинула на рекламно-комунікаційний ринок і на ваш бізнес?
Безумовно, пандемія коронавирусу вплинула на наші амбітні плани. Деякі проєкти були уповільнені, але жоден з них не був зупинений. Ми чітко розуміємо, що поведінка компанії, її кожне прийняте рішення може так чи інакше позначитися на репутації бізнесу. Підтримка своїх співробітників, участь у благодійних проектах, дотримання всіх глобальних стандартів з безпеки — це ті основні принципи, на основі яких ми вибудовуємо довіру до компанії.
Які кроки зробили в 2020 році, щоб зберегти бізнес?
У перші ж дні карантину в компанії була створена група з управління кризами, щоб вчасно реагувати і адаптувати виробничі процеси під всі зміни, що відбуваються. Для команди стало завданням номер один забезпечити безперебійну роботу компанії при дотриманні всіх вимог МОЗ, і нам це вдалося повною мірою. В першу чергу ми проаналізували бюджет з точки зору базового і найгіршого сценаріїв. Ми постаралися розумно підійти до зниження витрат і оптимізували фінансову політику компанії. Так само зміни відбулися в продуктовому портфелі – ми переключилися на більш затребувані продукти, при цьому повністю забезпечивши безпеку всього ланцюжка поставок.
Які інновації стали застосовувати в 2020 році для свого бізнесу?
Стратегія розвитку нашої компанії залишається незмінною — в умовах нової реальності оперативно «підлаштовувати» виробництво під потреби сучасного покупця. Тому інновації присутні у всьому ланцюжку виробництва — це і нове сучасне обладнання, закуплене в цьому році, і впровадження концепції бережливого виробництва, заснованого на принципах Lean, і найголовніше — наші співробітники, які стали більш гнучкими і мобільними, і змогли швидко підлаштуватися під нові умови праці.
Які ви бачите шляхи виходу з кризи, що для цього робите?
Зараз наша компанія знаходиться в процесі трансформації. Оновлення команди топ-менеджменту Групи, зміни в організаційній структурі, виведення на ринок нових інноваційних продуктів, яким немає аналогів серед національних виробників, успішні спільні проекти зі студією графічного дизайну Юрка Гуцуляка, запуск онлайн-магазину з продажу олій в спреї, співпраця з маркетплейсами — і все це ми зробили в період пандемії і економічної кризи. Крім того, в листопаді 2020 р ПрАТ «Київський маргариновий завод» (виробничий юніт Olkom Group), успішно пройшов сертифікаційний аудит міжнародного стандарту якості FSSC 22000 (версія 5.0), який повністю визнаний контролюючими, регуляторними та наглядовими органами в усьому світі. Отримання сертифікату FSSC 22000 підтверджує, що ми рухаємося в правильному напрямку і відкриває перед нами нові горизонти на міжнародних ринках.
Які прогнози можете дати на 2021 рік?
Ми розглядаємо різні варіанти розвитку подій і це відображаємо в декількох сценаріях бюджетів на наступний рік. Для кожного сценарію розробляється план дій і розраховується необхідна кількість ресурсів. З огляду на всі події 2020 року, складно робити якісь чіткі прогнози на найближчий період. Якщо застосувати правильний підхід, то кризова ситуація може задати імпульс для подальшого зростання бізнесу і допомогти не просто відновити звичний порядок речей, але і принести ще більше користі суспільству.
У будь-якому випадку, ми віримо, що новий 2021 рік для всіх буде краще, ніж рік, що минає.
Джерело новини Sostav.ua
- Я б хотіл(а)
- Залишити позитивный відгук
- Поскаржитись
- Поставити запитання
- Внести пропозицію