Екскурсія для студентів-маркетологів в Olkom Group

Сьогоднішній день подарував нам море приємних та теплих емоцій 🌞 — навіть фото передає ці відчуття!
Адже до нас в гості завітали студенти Міжнародного Європейського Університету 🚀
Ми із задоволенням провели екскурсію для майбутніх маркетологів. Адже бізнес — це невичерпна сфера практичної реалізації. І не злічити кількість лайфхаків і кейсових рішень, про які не прочитаєш в книгах 📚. А таке відкрите спілкування з досвідченими співробітниками великої компанії дає відповіді на безліч питань, пов’язаних з організацією виробництва, об’ємом закупівель, роботи з персоналом, маркетинговою стратегією тощо.
Сергій Дмитрук, Головний технолог ПрАТ «КМЗ», розповів майбутнім маркетологам про історію компанії, асортимент продукції та технології виробництва маргаринів і майонезів. Студенти побачили, як проходить робочий процес «зсередини» та переконалися, що Olkom — це сучасний український бренд з новітніми технологіями виробництва, якісними продуктами та інноваційними рішеннями.
На завершення екскурсії ми організували зустріч з Надією Стариковою, Директором з маркетингу Olkom Group, і гості змогли задати всі свої запитання за профільним напрямком, у тому числі і про перспективи професії Маркетолог.
Ми завжди відкриті для спілкування і раді ділитися досвідом 🤗
- Я б хотіл(а)
- Залишити позитивный відгук
- Поскаржитись
- Поставити запитання
- Внести пропозицію