Бренд Olkom увійшов до Топ-100 українських брендів 2020

Бренд Olkom увійшов до Топ-100 українських брендів 2020 року, зайнявши 12 місце в категорії «Продукти харчування» і 70 місце в загальному рейтингу. Оцінку вартості брендів провело міжнародне агентство в сфері бренд-консалтингу MPP Consulting, результати якої опубліковані в виданні InVenture.
Методологія оцінки бренду заснована на аналізі чинників, що впливають на ринкову вартість бренду: позиції компанії на ринку, споживчої цінності бренду, а також факторів актуальних тенденцій для компанії та її галузі. За результатами проведеного дослідження, бренд Olkom збільшив свою вартість на 6,16 % в порівнянні з 2019 роком.
«Нам дуже приємно, що розвиток Olkom Group щорічно знаходить відображення в результатах зовнішніх незалежних досліджень, – коментує Ганна Олексенко, ключовий акціонер Olkom Group. – Підтвердження лідерства бренду сприяє не тільки зміцненню іміджу компанії, як виробника продуктів харчування найвищої якості, але і збільшує кредит довіри з боку клієнтів, партнерів та інвесторів, що веде до подальшого ефективного і успішного розвитку бізнесу».
Нагадаємо, бренд Olkom щорічно входить до рейтингу «найдорожчих торгових марок України» починаючи з 2014 року.
- Я б хотіл(а)
- Залишити позитивный відгук
- Поскаржитись
- Поставити запитання
- Внести пропозицію